33η Εκδήλωση:«Ανακαλύπτοντας την Αναλυτική μέθοδο στο Μιούζικαλ» και «Λύνοντας την ιστορία με τα μαθηματικά »

Η ομάδα εκπαιδευτικών Πρόταση   

σας καλεί

την Τετάρτη 12 – 03 –2014 , 7μ.μ., στον Ι α ν ό

 στην παρουσίαση των διδακτικών προτάσεων:

1. «Ανακαλύπτοντας την  Αναλυτική μέθοδο στο Μιούζικαλ»

Project δημιουργικής γραφής στα Μαθηματικά

 της Αντιόπης Αλεξανδρίδου

 2.  «Λύνοντας την ιστορία με τα μαθηματικά »

 Κατερίνας Τσαμούρη και Παρασκευής Σαχινίδου

 1. «Ανακαλύπτοντας την  Αναλυτική μέθοδο στο Μιούζικαλ»

Project δημιουργικής γραφής στα Μαθηματικά

  Η Τέχνη να ανακαλύπτεις τα Μαθηματικά στην Τέχνη του θεάτρου και μάλιστα στο πώς γράφεται ένα σενάριο θεατρικού Μιούζικαλ, πυροδότησε την ιδέα για μία μεθοδολογική πρόταση project που έχει σαν στόχο τη βιωματική εκμάθηση της αναλυτικής μαθηματικής μεθόδου.

 

2.  «Λύνοντας την ιστορία με τα μαθηματικά »

Η σχέση της φιλοσοφίας με τα μαθηματικά είναι τόσο παλιά που χάνεται στις απαρχές της επιστήμης. Αφορμή της ερευνητικής εργασίας που έγινε το σχολικό έτος 2011-12 στην Α΄ Λυκείου του ΓΕΛ Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Ευόσμου, όταν για πρώτη φορά διδάχτηκε το μάθημα, ήταν ένα σύγχρονο μυθιστόρημα του Γ. Γρηγοράκη Ο διαβήτης του Πλάτωνα (2009), όπου η ιστορία, τα μαθηματικά, η φιλοσοφία και η κοινωνική ανθρωπολογία, κατά τη ρήση του ίδιου του συγγραφέα, συναντώνται για να βηματίσουν μαζί το δρόμο της λογοτεχνίας.

Εικόνα Αντιόπη Αλεξανδρίδου, μαθηματικός.

Εικόνα Κατερίνα Τσαμούρη, μαθηματικός.

Advertisements
Αναρτήθηκε στις Γεγονότα. Leave a Comment »

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: